c

הטור היומי של TELESPORT

שלושה משחקים מעניינים מרכיבים את הטור היומי שלנו. צרפת מארחת את איטליה, סלובניה נגד אוסטריה ו-ווילס פוגשת את טורקיה

יום שישי 06 ספטמבר 2024
מערכת TELESPORT
צרפת - איטליה - 1 (יחס 1.50)

עוד בבית הישראלי היום, מפגש בין נבחרת צרפת, אל מול נבחרת איטליה. הצרפתים לא הרשימו בכלל ביורו האחרון. הם הודחו אמנם בחצי הגמר, אבל היו רחוקים מלהראות כדורגל טוב. בשלב הבתים הצרפים לא כבשו בכלל שער שדה. 1:0 על אוסטריה עם שער עצמי, תיקו ללא שערים מול הולנד ותיקו 1:1 מול פולין, עם שער בפנדל. מול בלגיה בשמינית זה נגמר עם 1:0 קטן, שוב עם שער עצמי וברבע הגמר, תיקו ללא שערים מול פורטוגל וניצחון בפנדלים. בחצי הגמר הגיע השער הראשון של הצרפתים מרגליו של קולו מואני אך הצרפתים הפסידו לבסוף 2:1 מול ספרד. אם מדברים על נבחרות שלא הרשימו, אז גם איטליה ברשימה השחורה הזו. היא פתחה אמנם עם 2:1 על אלבניה כשגם שם היא חזרה מפיגור ולאחר מכן, הפסידה לספרד וסיימה בתיקו 1:1 מול קרואטיה, עם שער בדקה ה-90 שהעלה אותו לשמינית, רק בשביל לחטוף משוויץ ולהפסיד 2:0. השתיים נפגשו בעשור האחרון שלוש פעמים, לשלושה משחקי ידידות. בשלושתם, ניצחה צרפת 3:1 פעמיים ו-2:1 לפני 12 שנים. המפגשים הרשמיים האחרונים בין השתיים, היו במוק' יורו 2008, אז במוקמות הן נפרדו בתיקו ללא שערים. ביורו עצמו הן הוגרלו לאותו הבית ואיטליה ניצחה אז 2:0. המפגש יערך היום בפריס ולדעתי, יתרון הביתיות כאן יעשה את שלו. שתי הקבוצות עם משחק ראשון מאז היורו ולדעתי, הוא יוכרע לטובת הצרפתים. 1.50 עליהם.

סלובניה - אוסטריה - X (יחס 3.00)

סלובניה (1+) - אוסטריה - 1 (יחס 1.60)

נבחרת סלובניה שיחקה ביורו האחרון ועשתה קמפיין שכולו תוצאות תיקו. הבית המוקדם נגמר עם תוצאות תיקו מול נבחרות דנמרק, סרביה ואנגליה ובשמינית הגמר, בפנדלים מול פורטוגל, היא נשלחה הביתה. אוסטריה מנגד, פתחה את הקמפיין עם הפסד 1:0 לצרפת כשלאחר מכן היא ניצחה פעמיים, 3:1 את פולין ו-3:2 את הולנד, כשהיא עפה בשמינית מול הנבחרת הטורקית, כשהפסידה לה 2:1. השתיים שיחקו במסגרת מוק' יורו 2020, אז ניצחה אוסטריה פעמיים, 1:0 בבית ובחוץ. שנה לפני כן, אוסטריה ניצחה שוב את הסלובנים, 3:0 במשחק ידידות. למרות השליטה במפגשים האחרונים בין השתיים, הסלובנים הוכיחו גם ביורו, שהם לא קלים לפיצוח. אוסטריה אולי טובה יותר על הנייר, אך לדעתי, הסלובנים לא יפסידו כאן. ליין של 3.00 על תוצאת תיקו בינהן ו-1.60 על הסלובנים בפלוס.

ווילס - טורקיה - X (יחס 2.90)

נבחרת ווילס לא שיחקה ביורו האחרון, כשהיא כן שיחקה בשני משחקי ידידות ביוני האחרון, היא סיימה בתיקו מול גיברלטר החלשה והובסה 4:0 לסלובקיה. טורקיה מנגד, שיחקה יורו האחרון והציגה יכולת לא רעה בכלל. זה התחיל עם 3:1 על גיאורגיה, עם תבוסה 3:0 לפורטוגל ו-2:1 על צ'כיה. בשמינית, הטורקים הדיחו את אוסטריה עם 2:1 ונכנעו ברבע הגמר להולנד, כשהפסידו להם בתוצאה 2:1. השתיים נפגשו במסגרת מוק' היורו האחרון, כשהטורקים ניצחה 2:0 בבית וסיימו בתיקו בווילס. ביורו הקודם, שהתקיים ב-2021, השתיים שיחקו באותו הבית, אז ניצחה ווילס, בתוצאה 2:0. האמת, שכל תוצאה כאן אפשרית. על הנייר, נבחרת טורקיה מעט יותר טובה והיא גם הציגה כדורגל טוב ביורו האחרון. מנגד, ווילס בבית לא קבוצה שקל לנצח אותה ולכן, אני חושב שאנחנו נראה כאן חלוקת נקודות. ליין של 2.90 על תיקו כאן.

תגובות

טלספורט בפייסבוק